#Selflove

5:07

Selflove aneb sebeláska podle mě.



Tohle téma řeší spíše dospívající holky, které vidí na internetu různé krásné modelky, své idoly a chtějí být jako oni. Ale proč? Proč nebýt ta jedinečná, krásná osoba a smířit se se vším co je na vás to jiné. 
Já osobně s tím měla taky problém. Miluju líčení a baví mě to, ale dřív jsem si nedokázala představit, že bych vyšla bez makeupu ven i třeba s pitomým košem. Proč se to vlastně děje? Proč se většina z nás nemá rada takové jaké jsme.
Je mi 18 let a tohle jsem přestala řešit až v tomhle věku, protože jsem si vlastně uvědomila, že já sama pro sebe jsem hezká i nenalíčená i když tam jsou chvilky kdy si řeknu, že nejsem, ale těch už je minimálně. Prostě jsem se takhle narodila, sama pro sebe jsem hezká a jsem spokojená, to že se někomu nelíbím už není můj problém. Makeup a styl oblíkání vyjadřuje tu osobnost, kdo vlastně jsme a jak vše cítíme.
Se sebeláskou mají problém hlavně holky,které mají zvýšené akné,jsou více při těle nebo zase naopak. Je toho tolik co na svém těle nemusíte mít rády a chcete pro to dělat cokoliv. Já jsem si pomáhala takhle se sebevědomím když jsem si sedla k zrcadlu odmalovaná a říkala si, že vlastně jsem hezká,že s tím stejně nic neudělám a mám se ráda taková jaká jsem.
Negativní řeči a komentáře na sociálních sítí většinou vůbec nepomáhají tomu danému člověku, spíše to ještě zhoršují. Ale víš co? takový člověk to nemá v hlavě v pořádku a určitě není spokojený ani on sám se sebou když musí komentovat tebe a tvé nedostatky,..Já dřív ani nepomyslela na to dát si někam fotku kde jsem přirozená, bez makeupu nebo různých filtrů, ale přišlo to. Ta sebeláska tam je a z ošklivých komentářů a keců si nic nedělám a už se tomu jenom směji. Tací lidé ti za to nestojí, nestojí ti za to se trápit. Měj se ráda taková jaká jsi, protože jsi krásná!
Sebeláska podle mě není jen o vzhledu, ale i o tom, že máš právo na svůj názor. (Ano každý má právo na svůj názor, ale prosím dělejte to s rozumem), že máš na to dělat to co tě baví aniž by ses ovlivňovala ostatníma, že jako člověk si jedineční a originální, že nebudeš tolerovat lidi, kteří tě nerespektují,..

Buď ty sama na svém prvním místě!

Zdravim a miluju.

You Might Also Like

0 Komentáře

Popular Posts

Lovely people.